Contact met opdrachtgever
Sprint 1:
Bij sprint 1 hadden wij helaas nog geen opdrachtgever. We hadden veel mensen gebeld, maar helaas hadden we geen kunnen vinden.
Sprint 2:
Bij sprint 2 hadden wij eindelijk een opdrachtgever gevonden. In het begin ging de communicatie stroef. We hadden geen startgesprek kunnen houden tijdens sprint 2. We hadden al wel zijn email en nummer. Onze opdrachtgever gaf zelf aan dat hij niet heel veel tijd had. In het begin ging onze communicatie heel stroef, maar daarna ging het wel beter.
Sprint 3:
Bij sprint 3 ging onze communicatie beter. We hebben een startgesprek via de mail en de telefoon gehouden.We maakten duidelijk afspraken met elkaar waar we allebei aan zouden houden. We hebben een Programma van Eisen gestuurd die de opdrachtgever ging invullen. Daarna konden we beginnen met de voorbereidingen voor de website. Vanaf 7-3-23 hadden we een goede communicatie met de opdrachtgever. We hadden duidelijke afspraken gemaakt over de opdracht. Aan de hand van het startgesprek begonnen wij aan de website. Wij hebben een go/no-go gehad via de mail, maar de opdrachtgever had niet terug gereageerd.
Sprint 4:
Bij sprint 4 hadden wij helaas geen goede communicatie. Wij hebben hem vaker gebeld en gemaild, maar hij was niet in de shop en steeds niet beschikbaar.